Godmorgon! Har varit i snart en timme och tvättat lite och gjort frukost. Köpte en blender från OBH Nordica förra veckan och den har använts ganska flitigt! De smoothies jag har gjort hittills har innehållit kiwi, mango, passionsfrukt, banan, turkisk youghurt och druvjuice. För att få det lite mer mättande har jag även kört lite valnötter i mixern innan men imorse var de slut så tog allbran-flingor istället vilket fungerade lika bra!

Igår efter att jag badat så var klockan bara halv elva, men jag var helt utmattad så var tvungen att gå och lägga mig på direkten. En riktigt stressig dag på jobbet med en lätt huvudvärk sätter sina spår! 

Men nu började det bli dags att fixa iordning mig lite, sen bär det av mot SKHLM!



Min nya baby!

1 kommentarer

I

01 Dec 2011 10:32

Låter både nyttigt och gott, du får gärna göra en till mig någon gång. Kram

Kommentera

Publiceras ej