Sitter här med min kopp te och ska strax gå och lägga mig. Dagen har varit riktigt mysig med C i SKHLM. Det blev julklappsköp till mamma åtminstone, och så lite fint till mig själv såklart.. Tre nagellack som jag spanat på ett tag och så tre skal till iphonen plus skärmskydd som jag tänkt köpa i flera månader. Tre skal för 149 känns helt okej måste jag säga! Sen köpte jag även en jacka i skinnimitation i tightare modell, och en glittrig långärmad tröja från H&M och en marinblå tubhalsduk. Allt blev relativt billigtm men får visa imorgon! Sen åt vi lunch på Espressohouse, varsin bagel och så tog jag min älskade chai latte till! Muums. Efter drog vi vidare till Stälje för att vaccinera oss inför thailand, och jag säger bara att det var tur att vi hade varandra att hålla i handen, det är inte alls roligt med sprutor! Fast C var typ tio gånger värre än mig ;). Dagen var grym förutom någon halvtimme där när jag nästan fick upp lunchen några gånger, fick världens må-illa-anfall, men som tur var så gick det över efter ett tag! En annan sak var några turer till the phone house och en inte allt för trevlig brat-försäljare med S-formad kropp (den värsta sorten). Nej usch, vissa borde inte få jobba i butik säger jag bara.

Nu under kvällen har jag lagat en fiskgryta med lax och torsk som blev supergod! Ganska spicy så kändes lite orientalisk och speciell. Ännu ett recept att lägga till min än så länge minimala samling! Men nu ska jag sova, har Sunes Jul på datorn så imorgon börjar adventskalendern för min del! Godnatt<3





Kommentera

Publiceras ej