Jag var faktiskt inte helt säker på att jag någonsin skulle bli ägare till en iphone, att det liksom inte var för mig. Även om jag faktiskt var nära på att beställa en redan i somras när den kom ut.. Men, done and done, idag fick jag hem min alldeles egna! Efter skolan var det första jag gjorde att få igång den, var först tvungen att ringa och aktivera micro-simmet men sen var det bara att koppla in den i datorn och synkronisera och använda den! Åkte iväg med pappa för att hitta skal, men det var sjukt utplockat överallt så kom hem utan.. Lite drygt men ska till The Phone house i Strängnäs innan skolan imorgon tänkte jag. Vill ha ett skal och en ett plastskydd för glaset, inga repor tack. Åh, har lite ångest, är verkligen livrädd att jag ska råka förstöra den!! Men får vara försiktig helt enkelt, och hoppas att mina fina vänner hjälper till att hålla reda på den hehe.. 



Lycka! (Har suttit och pillat med den hela kvällen istället för att göra något vettigt..)

1 kommentarer

O

30 Mar 2011 22:56

Hehe härligt J! :D

Kommentera

Publiceras ej