Tjoho! Nu hänger min fina kappa här hemma i min garderob, underbart! Var hemma hos G förut och åt middag och då fick jag den äntligen. Testade den och den var lika fin som jag mindes! Försökte få en bra bild på hela men blev inge bra med ljuset, ska ta någon när jag har på mig den i dagsljus så ska ni få se! I know u can´t wait.. Eller kanske ni kan, men vill ändå visa såklart!


Annars har jag bara pluggat matte idag och tittat på Solsidan. Tittade klart på hela säsongen nu, alltså nörd. Men måste erkänna att jag låg och halvgarvade lite här i min ensamhet, underbart program - rekommenderar! Lite tråkigt bara att jag har varit som en zombie hela eftermiddagen och kvällen, hade säkert kunnat pluggat mer effektivt annars, men men.

Stort stort grattis till min fina F som tog körkortet idag! Helt galet, men välförtjänt så som hon har slitit för det, så imorgon blir det McDonalds med hela gänget, tootoot! Nu ska jag sova, behöver inte ta tåget förren halv tio imorgon, men tänkte gå upp lite tidigare och antigen göra naturkunskap, PA elr matte.. Ojoj, så spännande. Får låta min spontana magkänsla avgöra. *spyr*. Godnatt!

1 kommentarer

I

27 Jan 2011 08:11

Vad roligt att du fått din fina kappa från G, ska bli spännande att se dig i den, du kommer att bli fin i den. Ja visst är Solsidan bra. kram

Kommentera

Publiceras ej