Hej alla sötnosar. Den här dagen har varit lite knäpp. Redan från när jag vaknade hade jag en antydan till huvudvärk, sådan där när man tittar åt sidan och det blixtrar till liksom, om ni förstår. Sedan seg och stel i nacken, aldrig någon hit. Men i skolan var det bra iaf, mycket tack vare att våran lunch spenderades på McDonalds i trevligt sällskap, och den var i typ två timmar, så inte helt fel! 

När jag kom hem började jag med matte direkt i någon timme och sen påbörjade en liten uppgift med debattargument om genteknik. Sen iväg till zumban och till min glada överraskning var även S där, kul med sällskap! Passet var inte alls lika roligt som afrodansen, vilket var en liten besvikelse, men det var ändå ganska kul. Var ju första gången och hade förväntat mig lite mer likhet, men zumban var verkligen mycket flummigare, jag är mer för afrodansens sköna musik och shakeshake på höfterna - roligt!





Nu sitter jag här i sängen och är så himla seg, helt otroligt! Ska nog göra lite te och försöka hinna titta lite på The Wedding Planner, himla gullig film med Jennifer Lopez. Bjuder på lite fina bilder här, enjoy.. Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej