Allt gick bra på jobbet idag, tiden flög förbi. Sen skjutsade jag C till åker och så hem. Tränade bodypump idag, och när jag sprang på löpbandet så kom ingen mindre än S in, yay! Så vi hade lite träningssällskap idag, något som alltid är uppskattat! Var dock väldigt jobbigt, men ändå skönt nu eftersom jag känner att jag verkligen tagit ut mig. När jag skulle äta middag sen så orkade jag knappt lyfta gaffeln för att jag var så trött i axlarna, det är bra jobbat! 

Nu har jag bara duschat och tagit det lugnt. Imorgon ska jag ta sju-tåget till skolan eftersom första lektionen börjar 08:05, så blir att gå och lägga sig nu vid tio. Gör inte så mycket att det blir tidigt ikväll, längtar snarare efter att få krypa ner under täcket faktiskt. 

Men först blir det att läsa lite "rolig" europakunskap. Enda positiva med att komma tillbaka till skolan blir att träffa mina fina vänner! :)

1 kommentarer

O

28 Feb 2011 07:27

Duktigt! Så skönt att ta ut sig! Då har man verkligen kämpat! :D

Kommentera

Publiceras ej