Gaah, jag kan knappt förstå att vi åker nu! Har ju gått i flera månader och längtat och sett fram emot det, och det har ju alltid varit så långt kvar.. Men nu är dagen här! Om ca tio minuter åker jag och mamma och hämtar upp tjejerna och så drar vi till Arlanda. Har 14 härliga timmar på flyget att se fram emot, med mellanlandning i Peking.. Ja, känner på mig att jag inte kommer vara sådär jättepigg när vi väl kommer fram. Men åh, nyårsafton kommer nog bli grymt! Och resten av resan! Haha åh, märker ni att jag är exalterad eller?! :D Nej nu är det dags att börja kånka ner väskan, ska försöka vara duktig med uppdateringarna här på bloggen, mycket för min egna skull också för att kunna gå tillbaka och titta och komma ihåg. Yay!



Reser i converse och långklänning med en tröja över. Vill ha det bekvämt på planet!

1 kommentarer

O

29 Dec 2011 17:55

Ser bekvämt ut det! När det är en sådan lång resa måste det vara bekvämt! Tiden går så fort.. tyckte också det var långt kvar tills du åkte.. men så är tiden inne för det, wiiih! Kram!

Kommentera

Publiceras ej