Gaah! Såg alldeles precis på filmen Country Strong, ingen jätteutstickande film men klart sevärd tycker jag! Bland annat med Gwyneth Paltrow och Leighton Meester. Men det jag fastnade för mest var den manliga motskådespelaren (surprise..). Först var det inte alls något speciellt med honom, men efter ett tack så lös hans charm igenom! Alltså seriöst vilka glittrande ögon killen har, smälte bokstavligen! Damn damn damn boy. Fan, varför kan inte jag ha en sån? People: Garreth Hedlund! (Och ja, tydligen har han svenskt ursprung vilket man kan förstå av namnet, men antagligen ganska avlägset?)








Tiiiiillåt mig att dregla lite. Favoritbilden är helt kart den översta. Mums. Har bland annat varit med i filmer som TRON: Legacy, Death Sentence, Troja och Eragon. Har dock bara sett de två sistnämnda någon gång för aplänge sedan och kan inte komma på att jag har sett honom då men men. Kommer vara med i två filmer i år, ska hålla utkik!

2 kommentarer

O

31 Aug 2011 09:28

Oh snygging där, förstår att du dregglar ;) Måste ju nästan se den filmen nu.. hehe :D

Lina - cake, camera, creativity

31 Aug 2011 10:27

SV: Hej! Ja ibland kan den bli så, det är förmodligen för att du inte vispat grädden tillräckligt hårt innan du tillsatte färskosten. Se till att all grädde är vispad ordentligt, rör runt i botten för att vara säker. På't igen ba! :)

Kommentera

Publiceras ej