Juste, har jag sagt att jag varit med om en olycka? Tragiskt nog förändrade den mitt utseende ganska dramatiskt som ni kan se nedan.. Hahah nejmen, medan jag är iväg på jobbet tänkte jag bjuda på lite vacker underhållning. Beskåda och bli amazed av dessa skönheter! Eller tja, det var ju något att garva halvt ihjäl sig åt på pendeln upp mot stan i onsdags iaf, men kände att de klassade in att i princip vara ett måste här på bloggen. Min favorit måste nog trots allt vara den längst ner, mitt huvud är seriöst runt som en fotboll! 



Juste valbrog och allt också.. Några roliga planer? Själv är jag hemma strax innan nio så då ska jag möta upp några kompisar och grilla!

1 kommentarer

O

30 Apr 2011 15:25

haha snyggingar! härliga bilder! ;) Mys med grill! ska också grilla, tjoho! :D Fira in våren woo!

Kommentera

Publiceras ej