Min dag igår var helt underbar! Efter att jag som sagt pluggat ett tag och stillat mitt dåliga samvete så gick jag hem till mamma och var där till fem. Låg i solstolen ganska precis hela tiden med L.A. Candy fastklistrad framför ansiktet, sjukt lättläst bok och väldigt underhållande eftersom man hela tiden vill veta vad som händer sen. Har snart läst ut den så hoppas att jag hinner förberede mig inför den muntliga bokpresentationen på tisdag.. Gick hem till pappa igen och så tog jag bilen och åkta iväg och handlade en massa, jag kände nämligen att det var bakdags! 

Och om det blev bakning.. Nejnej, jag kunde inte nöja mig med att testa ett recept ur receptboken jag fick av mormor i påskpresent, Leilah - A piece of cake (<3), utan satte igång med hela tre stycken! Så ja, jag stod där i köket i några timmar som världens bakmormor. Men vid elva var jag klar med sista toppingen och då åkte jag hem till N för att träffa tjejerna. Tog med mig lite muffins/cupcakes och det verkade uppskattas! Sen blev det kortspel, en massa prat, te och muffins. Mysig kväll 





Carrot ginger walnut cupcakes, äppelkanelmuffins med crumble och raspberry cupcakes! Låter inte helt fel va?

2 kommentarer

O

30 Apr 2011 11:22

Åh så duktig du är! Grymt! Kan tänka mig att det var mycket uppskattat! :D

I

02 May 2011 09:22

Så fina och dom verkar så goda... mums vilket betyg fick dom? längtar tills du bakar hos mig! kram

Kommentera

Publiceras ej