Goddagens! Gick upp vid halv nio, somnade redan vid elva igår (pensionärsvarning?) så kände mig pigg. Drog ut och sprang en runda inna frukosten. Hann även med lite styrketräning, alltså serisöst känns som att det är dags att börja ta tag i det där, sommaren är här snarare än vad man tror! Sen har jag suttit och pluggat matte i ca 3 h, måste erkänna att jag känner mig himla nöjd! Det går ju så himla bra när man väl sätter sig ner med det, men det är ju just där problemet är. Det är lite för lätt ibland att skjuta upp det.. Nu har jag tänkt dra ut och sola någonstans, antingen hemma hos mamma eller så ska jag försöka få tag på N. Får se, vill bara ut i solen och läsa L.A. Candy, faktiskt riktigt bra! 





Invigde min Yankee-keps näe jag sprang, köpte den i NYC. :D

1 kommentarer

O

29 Apr 2011 15:49

Ojojoj gått och blivit med keps :D Ut i solen och läsa låter mys! Ska nog sätta mig i fönstret nu jag :D

Kommentera

Publiceras ej