Det slog mig efter i lördags hur länge jag och G har varit tillsammans egentligen. Nu efter att ha funderat och räknat lite så inser jag att man kan säga att vi har varit tillsammans i ett år och 4 månader i början av december. Det beror på om man räknar med vårat uppehåll, som varade i några dagar ifrån varandra innan vi började träffas igen. 16 månader tillsammans. Man hinner lära känna en person ganska bra under den tiden! I helgen kändes det extra mycket hur bra vi trivs tillsammans och hur kul vi kan ha. Vi känner oss liksom trygga med varandra. Jag hade verkligen kul i lördags när han och jag var ute. Det var även Gs kompis och hans tjej, och eftersom vi var i Södertälje så träffar man alltid en massa bekanta, men det var ändå mest vi. Underbara pojkvän! <3 Jag vet att det kanske blev lite djupt nu, men det slog mig verkligen att det tar tid att komma dit vi är, och det är verkligen värt att kämpa för. Det är svårt att komma någon så nära.



En bild tagen när G fyllde 18, då hade vi varit tillsammans i drygt en månad.



Dag tillsammans i Romme i februari i år.



Hemma hos T innan i slutet av april. Gulliga minnen.

3 kommentarer

O

29 Nov 2010 20:34

Grymt vad snyggg du var i håret på sista bilden! Och det är sant som du säger, det är ju en del tid och det är värt att kämpa för :) <3

G

29 Nov 2010 20:35

Du är så jävla underbar! Just därför jag ÄLSKAR dig så mycket <3

I

30 Nov 2010 07:27

Grattis till er båda, ni är ett fint par! kram

Kommentera

Publiceras ej