Studiedag, så skönt att få vara hemma och slippa ge sig ut i kylan! Nog för att det är dags igen imorgon, och då är det även seminarie i samh c, så jag sitter och läser på för fullt nu. Intressant att jag aldrig läser under våra läslektioner när jag ändå har lektionstid? Aja. Det blir även jobb imorgon mellan fyra och åtta. Känns ju sådär när jag slutar tolv men men, jag ska nog hitta på något att fylla tiden med, måste bl a skriva ut en massa klasslistor inför festen. 

Har ändå varit ganska duktig idag och faktiskt pluggat. Läste ut min engelskabok och har börjat skriva lite på bokrecensionen, räknat och läst matte i drygt två timmar (skönt att faktiskt fatta något också!) och nu är det samhälle som gäller. Vet inte om jag hinner klart alla frågor till imorgon, men så länge jag kan svara på en del så känns det ganska lugnt!



Min engelskabok! Åh, nu är jag hungrig också. När pappa kommer hem ska vi äta Fajitas, alltså tacco med kyckling, så gott! Sen blir det nog ganska tidigt, måste orka med skolan imorgon.

1 kommentarer

O

29 Nov 2010 20:32

Skönt med ledigt och gott med tacos! :) Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej