Den här dagen har mest ägnats åt något otroligt viktigt; mig själv. Gick upp runt nio och efter frukosten låg jag ute i värmen och solade. Jag ha även varit duktig och vaxat mina övre ben, något jag tänkt göra länge men skjutit upp eftersom det både gör ont och är tidskrävande. Men nu är det klart!

Sedan kom N förbi och jag gick med henne hem för att hämta O´s cykelnyckel. Vi satt och pratade ett bra tag, skönt att ha vänner att ventilera med så man får ur sig allt. Sedan tog jag en promenad hem så allt som allt blev det ungefär en timme.

Nu har jag öppnat upp ett sparkonto, även det något jag skjutit på. Matteprov imorgon, så det ska jag plugga till nu medan jag tar ett fotbad. Behöver verkligen fila och fixa mina naglar, både på händer och fötter. Nu vill jag bli sommarfräsch!



Supersnygg bild, jag vet. Togs förut idag. Efter middagen ska jag och mamma ut och övningsköra, kul!

Kommentera

Publiceras ej