Nu har jag jobbat med min tyskaredovisning hela kvällen. Känner mig relativt nöjd med texten, men har definitivt inte hunnit träna in den. Behöver förhoppningsvis inte redovisa imorgon. Mm, det blev plättar till middag, av någon anledning är det mycket godare att äte än stora pannkakor! Kanske för att det tar så lång tid. Jag var hur som helst grym som la ner tiden på det.

Tittade såklart även på cougar town. En av de skönaste serierna nu, helt klart. Lättsam och underhållande. Nu ska jag sova, men visar först ytterliggare några fina plagg som bara dör för att få komma till min garderob, I know it!

Nu ska jag sjunka in i skön sömn och drömma vackra drömmar om kläder, G, kläder.. <3

1 kommentarer

O

31 Mar 2010 18:21

Cougar town är riktigt roligt, haha! men saknade DH igår! ;)

Kommentera

Publiceras ej