Imorse när jag vaknade trodde jag nästan att jag drömt om blixtovädret under natten, men nu har jag fått det bekräftat av flera pålitliga källor att det faktiskt var så. Puh,  jag är inte galen trots allt. Tror jag hann räkna till åtta-tio blixtar innan jag somnade, läskigt! Sen drömde jag bara en massa oroliga stressdrömmar under natten, alltid så när jag ligger och tänker på allt jag måste och borde göra precis innan jag ska sova, då blir det bara ett enda virrvarr av alla tankar i drömmarna, jobbigt.

Upp vid halv nio nu i morse i alla fall och var ute och joggade. Jobbigt men gick ändå lite bättre idag. Sen lite styrka och stretch innan frukost. Nu ska jag jobba på mitt PA lite, innan det är dags att göra mig i ordning och försöka fixa ihop någon matlåda och sen åka iväg till jobbet runt halv ett. 



Ha en mysig ligga-hemma-och-mysa-eftersom-det-är-så-dåligt-väder dag!

Kommentera

Publiceras ej