Jag har nog aldrig fått så mycket fina presenter som det här året. Jag tänker inte på kostnaden (även om den också verkar ha överstigit tidigare summor) utan på tiden de har lagt ner på mig, tanken bakom och kärleken i alla gester. Jag kan inte alls säga vilken present jag uppskattade mest från mina föräldrar, allting överväldigade mig. Ikväll fick jag en fotobok från när jag var bebis till bilder från bara någon vecka sedan. Jag började gråta. Glädjetårar såklart! Men så himla rörd blev jag. Galet vad ens föräldrar kan få en att känna sig värdefull, unik och älskad. Jag älskar er <3



Några av alla fina saker jag fick. Mycket blommor och kort blev det också vilket jag ju älskar! Från alla kära släktingar blev det ett välkommet tillskott till kassan, och det ska jag lägga på roliga saker som upplevelser. Uppkommande är ju fjällen med O och Berlin!

Men nu ska jag sova efter en supermysig kväll hos G´s syster. Hon bjöd upp hela familjen till sin lägenhet på söder för middag, plus mig då. God mat, mousserande vin, semla till efterrätt (min tredje so far) och att umgås med hans familj gjorde det till en lyckad kväll! Men slutkörd så längtar efter sängen <3

1 kommentarer

M

28 Jan 2010 12:59

Vad glad jag blir över din ord! Kram mamma

Kommentera

Publiceras ej