Stannade hemma från skolan. Två lektioner, den ena skulle vi kolla på en film som jag har hemma nu och lika gärna kan se här i sängen, den andra med en lärare som jag inte fattar vad han babblar om. Och nu pratar jag om att inte hänga med överhuvudtaget.

Istället har jag varit duktig hemma. Jag har bland annat tvättat + renbäddat och dammsugit. I planerna finns även att skriva en mindmap till tyskasagan som vi ska skriva imorgon, och att läsa igenom alla papper från Coop Forum.

Lagade även lunch för ett tag sedan. Alltså usch, efter att ha sett den där filmen... Man tänker ju ganska mycket på vad man har stoppat i sig egentligen, men känns samtidigt extremt att bli vegetarian, hur gott är inte kött ändå liksom?! Men idag åt jag faktiskt quornfile. Det fungerade ungefär som kyckling, och defenitivt något jag skulle kunna fortsätta äta. Man får väl prova sig fram. Kött är iaf det sista jag är sugen på just nu..



Men nej, nu är det dags för att.. ja, jag får se vad jag har lust med först!

3 kommentarer

O

18 Feb 2010 14:11

Ser grymt gott ut! Blir hungrig.. tror tyvärr inte jag kan få till något sånt här hemma.. :(



Jag är också hemma från skolan. Jag kom nyss hem från centrum där jag väntat i 2,5 timmar (!!!!!!!!!) på tåg. Det första var inställt, buss lovades men kom inte. Nästa tåg (2 timmar senare) var försenat och förseningen flyttades fram hela tiden. Då gav jag upp. Jag tänkte att jag skulle vara duktig och stå ut.. men vad fan.. jag orkade inte längre! Hemma i värmen igen!

Bea

18 Feb 2010 16:27

Svar: Jo det skulle jag också. De är helt underbara!

F

18 Feb 2010 18:44

Quorn är jätte gott ju :)

Kommentera

Publiceras ej