Yaay, nu bär det av till Idre! Ligger fortfarande i sängen med min sötnos sovandes så sött bredvid mig. Det blev tydligen lite försenat men snart är vi iväg! Köpte det här pannbandet igår, hjärtat är faktiskt rött, inte orange. Hittade verkligen ingen mössa, väldigt frustrerande. Men ska låna mammas röda skidjacka, så tänkte att jag lika gärna kunde matcha lite gulligt.





Gårdagen bestod av skola. SÅ mycket tid som slösades bort, men orkar inte gå in på detaljer. Säger bara: Fy för SJ. Sedan var jag hemma och packade, köpte mössa och vantar och åt världens godaste mat, made by pappa.

Träffade lite människor hemma hos N. Kollade på Sommaren med Göran. Tredje gången nu men den är kul! Sedan drog jag och S hem till henne för lite godis och prat. Ut igen i snöovädret och kanade på fötterna. GALET KUL, kändes som att man var tre igen, skrattade så jag fick ont i magen. Jeez. Träffade med älskling, hem och sova. End of story.

Kul sista kväll innan skidresan. Kommer bli underbart! <3

Kommentera

Publiceras ej