OMG, alltså vi åker verkligen imorgon! Bokade precis rum till mig och tjejerna (sent, jag vet) och nu är det verkligen på riktigt. Det är alltid så med resor man bokar tidigt tycker jag, man bara pratar och pratar om det hela tiden och längtar, och sen är dagen för avfärd helt plötsligt där. Helt galet..



Blir inte att jag drar iväg ikväll, men känns ganska skönt. Har haft ont i huvudet sen jag var ute och sprang, fast det började i och för sig redan innan för min jobbiga nacke. Sen ska jag ju packa klart, så blir nog att jag fixar en film, kanske bakar ngt gott och så blir det mys för mig själv. Känns ganska bra med tanke på vart jag befinner mig och ska sysselsätta mig med imorgon kväll/natt!

Hoppas alla får den valborg precis som de vill ha den!

2 kommentarer

O

30 Apr 2010 19:43

Ja, plötsligt är dagen där! Mysig kväll låter det som! :D



Tack fina du! Åh! Wiiih, vi tar och gör ALLT! Hahah! Nu vet jag ju faktiskt när jag jobbar.. men vi får vara spontana i sommar och bara dra iväg! Vad säger du? Jo du säger JAAAAAA! Haha, spontanitet är bra ;) Skulle vara så kul att bara dra iväg, och gotland är ju lovely, öland är snäppet sämre.. men fortfarande härligt! :D



Wih till sommaren! Kram fina vän <3

Bea

04 May 2010 11:40

Hoppas ni har haft det sjukt kul ;)

Kommentera

Publiceras ej