Vad skönt, nu fungerar mitt internet igen, inte för att jag vet hur eller vad jag gjorde, eller om jag ens gjorde något men nu verkar allt fungera som det ska. Tack!

Min första lektion börjar inte förren vid ett, men jag gick upp runt åtta eftersom jag både var utvilad då och så tänkte jag att jag kunde plugga lite men..

Problem #1;

Jag har inga böcker hemma i de ämnen som jag behöver göra klart i

Problem #2;

När jag då bestämmer mig för att ta bussen vid nio för att göra det i skolan får jag lite bråttom. När jag precis ska gå hemmifrån och inser att jag har väldigt bråttom kommer jag på att jag inte har mina hörlurar till mobilen med mig. Jag springer snabbt in i rummet och hittar dem i en låda. Intrasslade med en massa andra sladdar, bland annat laddaren. Jippie. Börjar slita i det där för att få loss hörlurarna, big mistake, istället dras alla sladdar hårdare kring varandra och det blir omöjligt att få loss dem snabbt och smidigt

Problem #3;

Slutsats: Jag missar bussen. Jag vet inte riktigt när nästa buss går och jag förstår verkligen ingenting av deras tidtabell på internet. Chansar på at det går en vid elva. Annars blir det inte så kul för mig.. men men, what to do?

Så, nu sitter jag här, lite gladare iaf nu när datorn är lite sammarbetsvillig. Har skissat lite på bildläan som skulle varit klar för tre veckor sedan, men jag orkar bara skissa typ två saker i veckan. Det är kul när jag väl sätter mig ned och gör det, men känns så svårt att hitta tiden.



Här är lilla Pepsi igår när han skulle hjälpa mig att plugga. Inte så underlättande ifs att ha en katt-tass jagandes efter pennan när man skrev. Men söt är han!

1 kommentarer

Olivia

29 Sep 2009 10:23

Haha vad söt kattunge! Vill också ha! :D



Det går en buss 11 :)

Kommentera

Publiceras ej