Riktigt, riktigt skön dag - tack så mycket!

Skulle ta niobussen till skolan men får mess att lektionen är inställd, nästa börjar vid två och lektionen efter den är också inställd - slutsats : Jag åker inte till skolan överhuvudtaget. Nice!

Hade hunnit vara hos doktorn innan ( mina såkallade "andningsproblem" som mamma ville ha utredda ) vid åtta, och under tiden låg sömntutan kvar i sängen och sov. Han skulle egentligen tagit halvåtta bussen men orkade tydligen så vi skulle åka tsm vid nio.

När jag då, redo att stiga utanför dörren får reda på att jag inte alls har någon lektion, ska stanna hemma så blir han tveksam. Ska han kanske också stanna..? Haha mupp. Iaf så går han tillslut iväg till bussen och jag lägger mig i sängen och ska läsa. Fem minuter senare ringer det på dörren. Vem..?

Utanför står ingen mindre än pojkvännen själv och ler lite nöjt. Tydligen hade han ringt någon i klassen och det var en "totalt onödig" lektion. Jamen perfekt, då stannar vi hemma allesammans då.

Blev lite mys sen sov vi vidare till tolv, riktigt sega var vi! Åkte till Järna för att han skulle göra något bankärende. När han drog iväg och skulle på fotboll med killarna hade jag en skön stund för mig själv med lunch, läsning och sevnskapluss ( det sistnämnda : Jippi! )

Nu på kvällen drog jag och mamma iväg på Gympa, typ som Friskis och Svettis. Jag tänkte att det skulle ju inte skada att testa på. Det var faktiskt riktigt kul, men kanske ingenting jag skulle vilja syssla med nu, men som pensionär - absolut!

Nej, nu blev det kanske ett lite tråkigt inlägg, min dator fungerar inte med internet så har lånat brors dator så inga bilder blir det. ( o jag som hade tagit så söta bilder på Pepsi, men de får komma imorgon förhoppningsvis :) )

Nej, nu ska jag dricka upp mitt te, duscha och krypa ner i sängen med min braiga bok.

Natt!

1 kommentarer

O

29 Sep 2009 10:18

Är pepsi katten? :D



Låter som en slapp och skön dag. Själv had ejag också en skum dag, en lektion mellan 3-4.. men jag, till skillnad från er, gick på den ;) Haha, men känd mig lockad att strunta i den.. men sen så åkte jag iallafall. Hade ju ändå så slappt tänkte jag, så en lektion klarar jag. Hehe!



Jag och mor ska prova afrodans imorgon! Jag ska absolut bli en gympa-pensionär, hehe ;) tror jag!

Kommentera

Publiceras ej