Ååh! Jag vill till fjällen NU NU NU!! Skidresan med O är ju redan bokad och klar till vecka 8. Sjukt kul det ska bli, men ganska långt kvar. Sedan har även pojken pratat lite med sina kompisar om att dra ihop ett gäng blandat killar och tjejer och hyra en stuga ngn gång strax efter nyår. Förstå hur kul det skulle vara!

Jag har verklige blivit helt besatt av det här med skidkläder och har kollat runt nu på internet. Finns ju verkligen hur mycket snyggt som helst! En massa jackor i olika färger och stilar, vill ha!

Jackan i cerise tyckte jag verkligen om. Perfekt tsm med dessa kanske;


Byxorna som jag hittade på Intersport. Bekväma, snygga och prisvärde. Allt från McKinley.

 

4 kommentarer

O

27 Oct 2009 16:34

Åh, jag är jättesugen på en häftig jacka som jag skrivit tidigare! Vi ska vara coolast i backen, heheh ;)



Ätr också grymt sugen på skidor nu! Ju kallare det blir.. ju mer känner jag att det är vinter och vinter =skidåkning! Ska bli en toppenvecka! Nu var det ju några år sedan vi var iväg tillsammans, och nu gör vi det igen, tjo!

Malin

27 Oct 2009 22:00

Malin

27 Oct 2009 22:06

tjena johanna ;) inte visste jag att du hade hittat hit!



Nej, jag har bara jobbat EN frukost sen du och jag jobbade tillsammans! Mailade faktiskt henne för två dagar sen om lönen. De hade dragit skatt fast jag lämnat in de där pappret om att inte behöva skatta nämligen.. och sedan hade de dragit kostavdrag fast jag ena gången knappt fick någon mat :S



Skrev också till henne att jag hade höstlov och att jag kunde jobba om det behövdes ;) Men det verkar som att det kanske inte finns så mycket att göra där just nu?



Men snart börjar väl julborden? Då hoppas jag verkligen att jag får jobba!

Anonym

01 Nov 2009 19:50

Tack för din otrligt söta kommentar :d Jag tar inte någon bild, utan min konstnärliga tillskott ligger hur jag grupperar bilder osv.



Jag önskar att jag vågade åka skidor, det är sååååå mysigt att dra till fjällen :D

Kommentera

Publiceras ej