Hemma hos mamma nu. Bestämde mig ganska sent för att flytta hit idag, den egentliga flyttdagen var igår men då orkade jag verkligen inte.

Den här dagen har bjudit på en del städning och fortsatt tvättning. Ooh vad roligt mitt liv låter. Nej men har även tittat på film, The Proposal, och myst i sängen mesta delen av dagen. Underbart. Tillslut lyckades jag dock samla lite kraft och var ute och tränade i ungefär en timme genom att gå och springa. Kändes riktigt bra idag.

Ikväll känner jag lite för att bara ligga hemma, tv400 visar skräckfilm hela natten så det skulle ju vara lite kul plus en bra uppstart inför Halloween. Sleepy Hollow med Johnny Depp har jag sett förut, riktigt läskig och äcklig skräckis. Den börjar vid elva, och innan, vid nio, börjar Jag vet vad du gjorde förra sommaren. Den har jag däremot inte sett, men skulle vilja.



Men det blir nog ingen hemmakväll, eftersom jag ska till N och bada jacuzzi med några av hennes kompisar. Alltid kul att träffa nya människor, och hur skulle det se ut att komma tillbaka efter lovet och bara legat på soffan. Naaej, låter inte riktigt som min grej. Dags att rycka upp sig.

Plus att jag inte kan ligga hemma och ha tråkigt medan pojkvännen är i stugan och röjjer. Så får det ju bara inte vara :)

1 kommentarer

O

26 Oct 2009 22:45

Oh.. har velat se den där "jag vet vad du gjorde förra sommaren" länge.. men aja.. en annan gång för nu ä'r det försent. Kul med skräckisar! :D Ja, ut och ha kul nu!

Kommentera

Publiceras ej