Kom hem lite tidigare idag eftersom jag drog tidigt från bilden. Vet verkligen inte hur jag ska göra med den kursen, får liksom inget betyg och det vi håller på med känns inte riktigt som vad jag är ute efter. Men mitt svaga intresse kan även vara för att jag inte riktgit satt mig in i vad vi sysslar med under lektionerna. Men det löser sig nog.

Sitter just nu och väntar på att bror ska städa klart i köket, sedan blir det middag. Jag vet, sjukt sent. Som försvar så har jag och pappa varit och handlat sen halv fem. Inte mat, utan vi har varit runt på alla möjliga affärer, med start på Jysk bäddlager haha. Jag skulle egentligen ha nya påslakan men kunde verkligen inte välja mellan två stycken, så kändes bättre att avvakta och känna efter. Kanske var inget av dem rätt för mig egentligen.

Hittade iaf en del julfint till hemmet. Bl a en svart pappers-adventstjärna på fot till mitt rum, och en vit som ska hänga i fönstret i vardagsrummet. De vi har haft tidigare är såna där i metall, och de håller bokstavligen på att falla isär. Så dags för lite nytt. Sedan blev det bara lite annat smått och gott. T ex det här madrassöverdraget som ska dölja mina två helt olika ihopsatta sängar; 





Nice nice :) Får ta lite foton när lägenheten blivt lite julfin. Nu kollar jag på Desperate Housewives, sen blir det lite One Tree Hill ( ja, jag har blivit beroende ) och sen sängen. Skulle egentligen träffat gullungarna S och N ikväll men allt drog ut på tiden.. Så kan det bli ibland.

Kommentera

Publiceras ej