I Fredags var det som sagt hejdå-kväll för min fina vän N som idag åkte iväg till England för en tre veckors lång vistelse.. Helt sjukt! Vill följa meeed!

Kvällen blev iaf riktigt kul. Det var mest vänner till henne som jag inte känner, men det var inget hinder för att det skulle bli en galen kväll. Efter en stunds pratande så togs spelen Sanning eller Konsekvens fram. Jag började lite fegt med en sanning, men nästa runda blev jag mer eller mindre tvingad till konsekvens. Herre G*d! Haha gjorde lite.. "annorlunda" saker, men det får stanna där.

Det roligaste kortet var nog; "Gå till en granne och be om en toalettrulle. Säg att du råkat äta lavemang istället för en huvudvärkstablett". Turligt nog var det inte jag som fick det kortet, för jag har verkligen världens sämsta pokerfejs när det gäller såna saker. Men om jag garvade när vi stod bakom garaget till grannen och lyssnade. Sweet Jesus

Blev lite halvsent, sov hos mami och så kom pojkvännen och sov med mig <3

Kommentera

Publiceras ej