Okej, det här kommer kanske inte bli så jättekul men den här dagen känns lite kaotisk faktiskt. Gick upp ungefär tjugo i ett (PANIK), helt svettig och groggy eftersom solen ligger och steker mot mitt fönster hela förmiddagen och förvandlar mitt rum till en bastu.. Hurra för sommarvärme...

Men har en bra anledning för att gå upp så sent, för igår sov jag faktiskt inte hemma, utan hos G! Tihi, inga detaljer men kan bara säga att igår var en av de mysigaste kvällar jag varit med om. Först bjöd han med mig på en jättemysig (och ganska dyr!) grekisk restaurang. Vi satt ute och det var bara så otroligt fint allting, omgivningen, vädret, umgänget... Älskar att umgås med honom! Maten var också suverän.

Sedan gick vi hem till honom, blev en liten kvällspromenad på en kvart bland knallgröna åkrar och med en himmel som var helt fantastisk i rosa och blått. Klockan hade hunnit bli strax efter tio nu. Hemma hos honom tittade vi på film och jag valde en skräck ( såklart, måste ju passa på när man är med en stor och stark kille ). Den var riktigt bra faktiskt, men var några scener när man hoppade till och en gång höll jag på att skrämma ihjäl honom. G var helt slut och höll på att somna precis vid den läskigaste scenen i hela filmen. Han får skylla sig själv helt enkelt.

Blev som sagt så att jag sov över, stackarn skulle upp och jobba vid sju men ville ändå absolut att jag skulle stanna. Inte mig emot. Somnade nog ganska sent, och självklart hade han en vattensäng, och jag har aldrig sovit i en sådan förut, så det gick ju sådär. Låg och halvsov hela natten så när han skulle upp vid sju var jag helt död. Jag fick sova kvar där men valde att åka hem och sova i min egen säng ( <3!! )

Var hur som helst en underbar kväll men var helt slut så det är anledningen till att jag sov bort halva dagen. Nu ska jag i alla fall iväg till bästis N och äta lunch, skulle tydligen bli någon sallad med melon. Mums!

Hon kommer få veta lite mer detaljerat än vad jag skriver här. Tji fick ni!

Seda blir det lite busy idag, har ju som sagt hand om en väns häst så till stallet måste jag, och klockan sex har jag tennisträning i en och en halv timme. Hm, blir lite brådis där så får se hur jag gör. Men vill verkligen hinna med båda!

Sen blir det antagligen att träffa G senare <3

1 kommentarer

Anonym

02 Jul 2009 11:19

Glad för din skull att du är lycklig och glad, man kan riktigt "se" hur det lyser om dig bara genom att läsa vad du skriver, fortsätt så..... :)

Kommentera

Publiceras ej