Ooh vad härligt! Imorgon blir det att stiga upp halv sju. Great. Okej, det var inte riktigt det jag hade i åtanke när jag skrev "ooh vad härligt". Nej, det är nämligen så att imorgon drar jag iväg till norrland! Ska bli så sjukt nice.

Först imorgon bär det av till första hållplatsen; Umeå. Där bor mina min moster och kusinerna. En natts övernattning plus en hårklippning ( moster är frisyr och bäst enligt mig ). Sedan vidare upp till Piteå där mormor och morfar bor. Där ska vi vara fram till söndagen veckan efter. Underbart!

Vi stannade hos pappa till halv elva ungefär. Blev en riktigt trevlig kväll med många skratt och galenheter. Herregud, våran humor alltså... Pappa hade lagat otroligt god mat med en undebar sallad som pricken över I:et. Mums. Till efterrätt hade han köpt världens godaste glass, ICA selection Cookie and Caramel heter den typ. GOD!

Har packat fram tills nu, riktigt duktig faktiskt. Det gick ganska fort eftersom jag inte behöver så mkt. Mormor har ju tvättmaskin så går alltid att tvätta där. Slipper ta med hela garderoben med andra ord. Fast brukar ändå råka packa lite mkt..


Mkt som ska med..


I norrland hinner man alltid med trevlig sommarläsning. I år blir det även två korta tyska böcker.

Innan jag sover måste jag bara bläddra lite i nya H&M kataloget. Perfekt för inspiration!

Men nu ska jag snart sova. G kommer hit inatt, är ju sista vi hinner ses innan jag far ( som de säger i norrland ). Kmr säkert hinna somna men det är värt att bli väckt och få somna om i hans armar. Saknar min gos.

Som sagt, upp halv sju.. Kmr inte skriva innan som säkert förstås, men ska försöka uppdatera upp i norrland. Tyvärr har M&M inget internet men borde ju finnas platser där man får koppla upp sig. Biblioteket kanske?

Så, nästa uppdatering från norrland då. Här kommer jag!

Kommentera

Publiceras ej