Idag är det nyårsafton! Ska bli riktigt kul det här. N var här och hjälpte till med dukningen och förberedelserna för middagen, sedan drog hon hem och skulle fixa sig och sin syster. Jag har fixat klart lite och ätit lunch. Väntar just på F som kommer med högtalarna och såklart sitt ljuvliga sällskap, och även C som i och för sig skulle varit här för ett bra tag sedan, men hon drar väl sig lite för att gå antar jag. Det skulle jag gjort.



Morgonen börjades med att vakna upp bredvid min gos. Tuffsig och sjuklig som han var så kände han sig inte speciellt pigg, medan jag var väldigt överaktiv. Inte så uppskattat kanske.



Atjoo prosit! Tihi, förlåt för den här bilden älskling, men du är ju bara för söt!



Såklart fick lilla missen också vara med och morgonmysa!

Kommentera

Publiceras ej