TRÖTT! Inte så konstigt. Hade det jättetrevligt igår, min underbara vän O hade nämligen sin artonårsfest, men kanske inte så smart att hamna i säng vid halv ett ( som är grymt tidigt ändå för att lägga sig efter en fest enligt mig )när man ska upp och vara på jobbet vid sju. Blev i alla fall fem timmars sömn. YES!

Men som sagt, det var grymt trevligt igår. Det var en relativt liten och intim tillställning och jag visste ju vilka alla var men kan knappast säga att jag kände många. Men gick hur bra som helst, var ju där för s skull och min sociala kompetens kändes på topp, så inga problem! Min bästa vän från när jag var liten var där, så det var ju kul, har nämligen inte pratat med henne på år. Lite sjukt med tanke på att vi var varje dag när vi var små, hm.

Lärde även känna lite nytt folk, det kom nämligen tre killar från s kompis skola. En av dem var faktiskt lite söt ( tihi ) och alla var riktigt sköna människor. Vi hann med presentöppning ( O verkade iaf bli glad för min present, ett fotoalbum som jag fixat till om oss två, men hon hann inte titta så mycket ), en tårt-design-tävling ( våran vann tyvärr inte.. Men jag säger bara en sak, hämnden är ljuv... moahahaha ) och såklart dans och lite tilltugg.

När jag kom ( självklart tio minuter försenad som vanligt ) så mottogs jag av härligt klädda människor, alla hade verkligen ansträngt sig inför 50-tals temat. Underbart! Hennes lillebror kom ut med en liten drink och sedan gick dem runt med sånt  där tilltugg på brickor i händerna. Vädligt vuxet och elegant. Blev lite mingel då innan tävlingen satte igång..

Slutresultat: Lyckad tillställning!



Min egna version av stilikonen Audrey Hepburn



Liiite likt åtminstone?

Så, men nu ska jag nog sförsöka sätta lite fart här. Har en del samtal att ringa, en läxa att göra och lite alldaglid städning på schemat denna soliga söndag. Detn tråkiga är att jag är så otroligt trött men det är väl bara att ignorera impulsen att krypa ner i sängen.. 

1 kommentarer

nicholie

30 Aug 2009 23:27

Vacker du r gumman! blev jättebra :D PUSS

Kommentera

Publiceras ej